... τo κίτρινο λουλούδι των Κυθήρων που δε μαραίνεται ποτέ.

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

 


       
       Νοιώθω την ανάγκη να εκφράσω τις πιο θερμές ευχαριστίες μου  στους αγαπητούς μου φίλους, και πνευματικούς Πατέρες και αδελφούς, που ολόψυχα ευχήθηκαν για την χειροτονία μου στον βαθμό του Διακόνου.
       Έλαβα πολύ μεγάλη χαρά  με τις ευχές σας, και ιδιαίτερα διά του "άξιος" που αναφωνήσατε και που έφτασε στα απομακρυσμένα, χιλιομετρικά, Κύθηρα. Και δεν χάρηκα βέβαια γιατί το "άξιος" ειπώθηκε για να περιγράψει την ανύπαρκτη αξιοσύνη μου, αλλά διότι το εξέλαβα ως ευχή, στήριγμα και στόχο. Επίσης, χάρηκα πολύ, γιατί ένιωσα, πάλι δια των ευχών σας, την πολύ σας, ειλικρινή και πηγαία αγάπη πρός εμέ και την οικογένειά μου.
      Ο Δωρεοδότης Κύριος, εύχομαι να σας ευλογεί πλούσια, ιδιαίτερα αυτή την περίοδο της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής, και να σας χαρίζει αφειδώς την χαρά και την Χάρη Του.


Με αδελφική αγάπη και εκτίμηση
Διακο-Παύλος

Υ.Γ 
Ως αντίδωρο στην πολύ αγάπη σας, και επειδή καταρτίζω τους καταλόγους (δίπτυχα) προς μνημόνευση (ζώντων και κεκοιμημένων), αν θέλετε αποστείλατέ μου στα σχόλια τα ονόματα των οικογενειών σας που επιθυμείτε να ακούγονται στην Προσκομιδή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: