... τo κίτρινο λουλούδι των Κυθήρων που δε μαραίνεται ποτέ.

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Πάμε για καφέ... στο Νοσοκομείο;


Τετάρτη πρωί 10 π.μ. 
    Στο Νοσοκομείο η συνηθισμένη κίνηση. Ένα εμβόλιο της κόρης μου με φέρνει εδώ αυτή την ώρα. Πάω για τον Παιδίατρο, όταν μια όμορφη καλημέρα ακούγεται από το βάθος του διαδρόμου. Ο κ. Χαράλαμπος Γεωργάς με το καλοσυνάτο του ύφος με προσκαλεί για έναν καφέ. Το δέλεαρ είναι μεγάλο. Το εμβόλιο; (το οποίο μπορεί να περιμένει) ή ένα ταξίδι στη Βραζιλία, όπως μου το υπόσχεται ο αγαπητός κύριος Χαράλαμπος; Χωρίς σκέψη επιλέγω το δεύτερο. 
    Κάθομαι αναπαυτικά στα πεντακάθαρα τραπεζάκια και αρχίζω να περιεργάζομαι τον όμορφο χώρο. Καθαριότητα, ποικιλία εδεσμάτων που ποζάρουν στις όμορφες βιτρίνες, και μία ακαταμάχητη μυρωδιά καλοψημένων κρουασάν πλανάται στον αέρα. Λόγω Τετάρτης (νηστεία) το ξεχνάω, όπως ξεχνάω και την παραδοσιακή χωριάτικη τυρόπιτα που στέκεται λαχταριστή στο ταψί. Ο κ. Χαράλαμπος συντοπίτης ων, με καλεί στα ενδότερα του όμορφου βασιλείου του. Τα inox γυαλίζουν και είναι πεντακάθαρα. Τα πάντα προσεγμένα και στη θέση τους, αποπνέουν σεβασμό στον πελάτη. 
       Το κλάμα του μωρού, μου διακόπτει την όμορφη περιήγηση και με αναγκάζει να καθίσω πάλι στο τραπεζάκι μου. Μια νοσηλεύτρια αδημονεί για το πότε θα βγούν τα κρουασάν απ' το φούρνο. Σε λίγα λεπτά ο κ. Χαράλαμπος, σερβίρει ένα μοσχομυριστό μονό ελληνικό γλυκό. Περιεργάζομαι το φλυτζανάκι. Μια γκραβούρα απ' τη χώρα της Βραζιλίας μαζί με το πλουσιο άρωμα, με μεταφέρουν νοερά στη χώρα του καφέ. Το καϊμάκι στημένο όμορφα και το απαραίτητο νεράκι στη θέση του. Έχω φύγει απ' το νοσοκομείο κι ας είμαι εκεί. Ο κ. Χαράλαμπος κράτησε το λόγο του.  (Σημειωτέον ότι ο καφές που χρησιμοποιεί είναι απ΄ τα χαρμάνια της Bristot και το νερό πάντοτε εμφιαλωμένο.) 
    Η νοσηλεύτρια κάνει άλλη μια βόλτα ρίχνοντας πλαϊνή ματιά, αναζητώντας τα κρουασάν που με τη μυρωδιά τους έχουν κατακλείσει το διάδρομο, μα ακόμα δεν είναι έτοιμα. "Όλα στην ώρα τους", μου λέει ο κ. Χαράλαμπος, "και φρεσκοψημένα". Με καλεί στο φούρνο με τα κρουασάν κι η έκπληξή μου δεν μπορεί να κρυφτεί. Είναι τεράστια και αφράτα. Φοβερή η επιλογή της νοσηλεύτριας! Δυστυχώς ο χρόνος αναμονής τελειώνει και πρέπει να κάνω το εμβόλιο της κόρης μου. 
    Φεύγω ευχαριστώντας τον κ. Χαράλαμπο για το πολύ καλό στήσιμο της δουλειάς του, το όμορφο περιβάλλον, την υψηλή ποιότητα στα προϊόντα του, τις πολύ προσιτές τιμές του. "Φθηνά και καλά, φίλη μου", μου λέει. Τον διορθώνω, "Φθηνά και τέλεια". Η απάντησή του: "Κανείς δεν είναι τέλειος, αλλά οφείλουμε στο χώρο αυτό συνέχεια να προσπαθούμε και να γινόμαστε καλύτεροι, με σεβασμό στον πελάτη, πάνω απ' όλα". Έτσι θα μιλούσε ο κάθε σωστός επαγγελματίας, σκέφτηκα.
   Πράγματι,  ο χώρος του Νοσοκομείου και οι Κυθήριοι που τον επισκέπτονται, έχουν ανάγκη αυτό το ωραίο και μυρωδάτο καφεδάκι και τα προσεγμένα εδέσματα μέσα σ' ένα καθαρό περιβάλλον με οικοδεσπότη τον  κύριο Χαράλαμπο Γεωργά. Πολύ τον ευχαριστούμε! 
                                                                                                                                              Σεμπρεβίβα





Δεν υπάρχουν σχόλια: